עיצוב אתרי אינטרנט – להשקיע או לא להשקיע בעיצוב?

האם כדאי להשקיע בעיצוב אתר, או שאולי ניתן להסתפק בעיצוב ובניית אתר בסיסי בעל עיצוב פשוט? אתר האינטרנט שלך הוא כרטיס הביקור הנצפה ביותר בעולם. הוא יכול להגיע לעשרות, מאות, אלפי, מאות אלפים ואולי אף יותר אנשים. זה כבר מסביר את נחיצותו לכל עסק. ובעצם גם עונה על השאלה, האם להשקיע בעיצוב אתר.

כפי שאנו משקיעים בעיצוב הלוגו, וכרטיס הביקור, והניירת המשרדית, כך אסור לנו להזניח את תחום העיצוב גם בתחום עיצוב אתרי אינטרנט . כפי שאת הפלייר שאנו מדפיסים באלפי עותקים ומפיצים בתפוצה רחבה, אנחנו לא מעצבים בוורד, וגם את הלוגו של החברה אנחנו מעצבים ע"י מעצב גרפי, כך גם את אתר האינטרנט כדאי שמעצב יעצב, ונקדיש לו הרבה מחשבה ותשומת לב.

חשוב שיהיה קשר ישיר בין הקו הגרפי במוצרי האוף ליין, לקו הגרפי במוצר האון ליין. אם בגוונים השולטים, אם במוטיבים חוזרים. לא תמיד כל הגרפיקה שמשמשת אותנו למוצרים המודפסים יכולה לבוא לידי ביטוי באתר עמנו, אבל חשוב שיהיה קשר בין הדברים.
אם חברה מסוימת מזוהה עם הצבע הכתום, רצוי שבאתר יופיעו גווני הכתום, ולא כחול (למרות היותו צבע נחמד…).

אין ספק שעיצוב ברושור או פלייר שונה מעיצוב עמוד אינטרנט, אבל אם יש שימוש ברור בפונט מסויים, כדאי שזה יופיע גם באתר. לא ב live text, (שעל חשיבותו נדבר במאמר אחר) שכן לא לכולנו אותם פונטים במחשב, אבל בתמונות עם הלוגו, או הסלוגן של החברה.

היום כשנתוני הגלישה באינטרנט רק עולים, והפרסום באינטרנט גם הוא במגמת עלייה, חשוב להקדיש זמן לכל נושא אתר האינטרנט. אז אם יש לכם אתר, בדקו אותו, האם הוא עומד בסטנדרטים שהייתם מציבים לכל מוצרי הגרפיקה המודפסים של החברה? או שמא הסתפקתם בעיצוב פשוט….
כדאי להשקיע קצת יותר ב עיצוב אתרי אינטרנט . כדאי שהאתר יהיה ברמת עיצוב גבוהה, שיעמוד בכל הסטנדרטים, שיהיה תקני, שיהיה ידידותי למשתמש, ולמנועי החיפוש…. ובעיקר ייצג אתכם ואת העסק שלכם בכבוד…

הרי כבר אמרנו…כרטיס הביקור של שנות האלפיים.

עיצוב אתרי אינטרנט

השאר תגובה